Dojmovi

Medvednica

Tura: Gračansko Dolje 8:00, (dalje Bikčevićevom stazom ili stazom broj 18) Tunel,  Baćunsko sedlo, Njivice-Seniorski put, Gornji Mrzljak, Sklonište „Samoća“, stazom broj 1, Planinarski dom Ivana Pačkovskog na Puntijarki, Planinarski dom Hunjka, (pauza po želji sudionika) Velika Črešnja,Planinarska kuća Gorščica, Ročićeva sjenokoša, Planinarski dom Lipa, (pauza po želji sudionika), Mačkov kamen, Kučilovina, Zakrčevina, Lovački dom, Stazom  broj 28 u zaselak Sruki, na autobusnu postaju ZET-a broj 209, u 16:50:50.

Opis izleta: Danas  je u skladu s Planom izleta Društva, dogovorom na članskom sastanku i itinerarom broj 58. od 16.08.2016.godine održan predmetni izlet, okupljanjem sudionika  na Gračanskom Dolju i dalje prema itineraru, s tim da je vođa izleta u dogovoru sa sudionicima odlučio ne ići dalje od Planinarskog doma Lipa  do Vugrovca Gornjeg, već smo se spustili u Čučerje, odnosno u zaselak Sruki.

Cilj izleta: boravak u planinskoj prirodi, družiti se i bez obzira što ponekad meteorološki uvjeti nisu najbolji.

N.B.

Bikčevićeva staza: Planinarska staza broj 18 ili poznata još pod imenom „Bikčevićeva staza“ (desna crveno označena staza gledano na usjeverenom zemljovidu)  koja ide iz Gračanskog Dolja (zadnja postaja tramvaja broj 15) pa kroz Tunel Sljeme, uz donju postaju Sljemenske žičare, preko parkirališta na Sljemenskoj cesti, pa mostom prelazi potok Bliznec, ide pored  izvora „Strmopeć“ (sa desne strane staze), pa se penje na Bačunsko sedlo  (513 m n/m), pored nadstrešnice Njivice (595m n/m), (koja je s desne strane staze) pa sve do Planinarskog doma „Ivan Pačkovski“ na Puntijarki (962m n/m).

Ali treba nastaviti i dalje nakon (raskrižje staza broj 19 ravno i broj 18 desno) Njivica  stazom  brojem 18, odnosno tzv. „Seniorskim smjerom“ (položenija inačica) do nadstrešnice  na izvoru Gornjem Mrzljaku i dalje se uspinjati zavojima do  ponovnog spoja sa stazom broj 19 i stazom broj 1 (kod Skloništa „Samoća“) i doći do planinarskog doma “Ivan Pačkovski“ na Puntijarki. Međutim, korisnici staze najčešće nakon  Njivica nastavljaju lijevo, odnosno ravno stazom broj 19 koje je strmija od ove broj 18 preko Gornjeg Mrzljaka.

Bikčevićeva staza kreće sa 275 m n/m i doseže 962 m n/m, gdje se savladava visinsku razliku od 687 m, duljina staze je 5,93 km, prosječni nagib staze je 14%.

Uspon traje oko 2 sata, zavisno od tjelesne spremnosti i motivacije korisnika staze.

Meteorološki uvjeti: ujutro oblačno i usprkos vremenskoj prognozi nismo se pokolebali i tako smo do Puntijarke došli bez kiše, a do Hunjke sa slabom kišom gdje smo pauzirali jedan sat i dalje do Lipe bez kiše, ali u niskim oblacima, uvjeti za planinarenje dobri.

Skupina: Sa usklađenom dinamikom hoda i dobrom raspoloženju,

Boravak u planinarskim objektima: Boravak u planinarskim domu  Hunjka i Lipa je bio je ugodan,

Sudionici izleta: Željko, Franjo  i Jure.

Efektivnog hoda: 6:00 sati.

Pređeno: 20,00 km.

Provedeno ukupno na turi: 8:30 sati.