Dojmovi

Medvednica – Kameni svati

Tura: Livada „Ponikve“ – Planinarska staza br. 5 – Planinarska staza br. 1 – Podbijelka – Planinarska staza br. 6 – vrh „Kameni svati“ – Planinarska kuća „Kameni svati“ – Planinarska staza br. 1 – Ponikvanski put – Livada „Ponikve“

Opis izleta: Danas smo održali izlet na Medvednicu. Uspješno smo se popeli na Kamene svate. U prvom dijelu dana nas je pratila lagana kiša, a kasnije je bilo i ugodno sunčano, dok je magla ostala u nizini. Na Planinarskoj kući „Kameni svati“ pridružila nam se i naša druga grupa koja je sa Ponikvi krenula nešto kasnije tako da nas je na izletu bilo devetero.

U 08:45 sati smo započeli uspon od Ponikvi po Planinarskoj stazi br. 5 do skloništa Podbijelka. Na stazi je blata bilo podosta, a nije ga manjkalo niti u nastavku izleta. Od Podbijelke nastavljamo Planinarskom stazom br. 6 do vrha Kameni svati. Na vrhu nas je okruživalo more magle tako da se nismo dugo zadržali već smo nastavili dalje po grebenu do planinarske kuće. Na planinarsku kuću „Kameni svati“ dolazimo za 2:00 sata hoda uz nekoliko usputnih pauzi.

Na Kamenim svatima nas je ponovno iznenadila naša druga grupa koja je krenula nešto kasnije sa Ponikvi. Taman smo došli u zadnji čas da uhvatimo mjesta za sjedenje u planinarskoj kući jer su nakon nas planinari samo dolazili tako da je ubrzo nastala dosta velika gužva. Naravno, opet smo uživali u svakakvim što slanim što slatkim delicijama.

Silazak smo započeli već u 11:40 sati Planinarskom stazom br. 1 te Ponikvanskim putem natrag do Ponikvi. Za silazak nam je trebalo 2:00 sata.

Sudionici izleta: Ana, Željka, Ankica, Dragica, Vera, Željko, Mira, Ivan i Luka.

Efektivnog hoda: 4:00 sata.

Prijeđeno: 10,36 km

Provedeno ukupno na turi: 5:00 sati.