Dojmovi

Medvednica – Risnjak

Tura: Šestinski Lagvić – Planinarska staza br. 12 – Planinarska staza br. 11 – Planinarski dom „Risnjak“ – Planinarska staza br. 1 – Kraljičin zdenac – Omladinska staza – Šestinski Lagvić

Opis izleta: Danas smo održali izlet na Medvednicu. Vrijeme je bilo prekrasno sunčano i vrlo ugodno za hodanje, a prvi put u ovoj godini smo se susreli i sa jaglacima. Na Planinarskom domu „Risnjak“ pridružila nam se i naša druga grupa koja je krenula iz Mikulića tako da nas je na izletu bilo dvadeset jedan.

U 08:30 sati smo se okupili na parkiralištu ispred Šestinskog Lagvića te smo u 08:45 sati krenuli Planinarskom stazom br. 12 do Medvedgrada. Kratko se zadržavamo i obilazimo Medvedgrad sa njegove vanjske strane uz zidine što se na kraju pretvorilo u provlačenje kroz granje i jedan manji izazov koji smo na kraju uspješno savladali. Dalje nastavljamo uspon po Planinarskoj stazi br. 11, a na Planinarski dom „Risnjak“ dolazimo za 2:15 sati hoda uz nekoliko usputnih pauzi.

Na Risnjaku smo napravili dužu pauzu za ručak, a silazak smo započeli u 12:05 sati. Krenuli smo Planinarskom stazom br. 1 i spustili se do Kraljičinog zdenca te dalje po Omladinskoj stazi natrag do automobila tako da smo zaključili jednu lijepu kružnu turu. Za silazak nam je trebalo 2:10 sati hoda.

Efektivnog hoda: 4:25 sati.

Prijeđeno: 13,94 km

Provedeno ukupno na turi: 5:25 sati.