Dojmovi

Pohorje – Rogla

Tura: Hotel Planja (1474 m) – Ostruščica (1498 m) – Sedlo komisija (1446 m) – Lovrenška jezera (1521 m) – Koča na Pesku (1386 m) – Rogla (1517 m) – Hotel Planja (1474)

Opis izleta: Danas smo održali izlet na Pohorje. Posjetili smo prekrasnu Roglu i Lovrenška jezera. Vrijeme je bilo hladno i vjetrovito. U prvom dijelu dana je bilo sunčano tako da smo po dolasku na Roglu uživali u prekrasnom vidiku na Julijske Alpe i Triglav, a kasnije je bilo dosta oblačnije, no to nas nije onemogućilo da nakratko vidimo i Kamniško – Savinjske Alpe te Karavanke. Na izletu nas je bilo četrnaestero.

U 06:30 sati smo se okupili na parkiralištu južnog ulaza u Zagrebački Velesajam i krenuli automobilima prema Đurmancu te dalje preko Rogaške Slatine i Slovenskih Konjica do Zreča gdje radimo pauzu za kavu. Nakon kraće pauze, automobilima nastavljamo do velikog parkirališta na Rogli gdje ostavljamo automobile i započinjemo današnje hodanje. Hodanje smo započeli u 10:00 sati.

U početku se planinarska staza spušta preko skijaške staze i livada te ulazi u šumu. Dolaskom do Sedla komisija započinje blaži uspon te staza opet izbija na prekrasne livade. Treba istaknuti da smo se do Lovrenških jezera više spuštali, nego penjali. Od Rogle do Lovrenških jezera nam je trebalo 1:30 sati hoda.

Lovrenška jezera se nalaze na 1.300 metara, a zauzimaju površinu od 16 hektara između Planinke (1.392 m) i Mulejevog vrha (1.533 m). Jezerca su duboka do 1,2 metra, a kod najvišeg je postavljen drveni panoramski toranj.

Na Lovrenškim jezerima smo napravili dužu pauzu za ručak te smo dalje nastavili prema Koči na Pesku. U početku je staza dosta široka, a zatim se oštro spušta u podnožje skijaške staze Mašin Žage te kraćim usponom po cesti dolazi na Koču na Pesku. Do koče smo stigli za 1:40 sati hoda te smo se malo ugrijali i okrijepili.

Nakon kraće pauze, započeli smo uspon do vrha Rogle. Na vrhu se nalazi 30 metara visoka razgledna piramida, no nažalost vrh je bio u oblaku tako da su vidici izostali. Samo četvero odvažnih se uspelo do zadnje razine na piramidi. Za uspon do vrha nam je trebalo 30 minuta.

Sa vrha Rogle natrag do parkirališta ispred hotela Planja dolazimo za 25 minuta hoda. Na kraju izleta dio ekipe je još posjetio novu turističku atrakciju Rogle, šetnju među krošnjama „Pot med krošnjami.“ S čitave šetnice pruža se prekrasan pogled prema okolnim šumama i brdima. Do vrha tornja ne dolazi se šetnjom uzbrdo, nego visokim mostom koji s obližnje litice vodi do vidikovca.

Sudionici izleta: Ana, Željka, Dragica, Ankica, Željko, Vera, Ivan, Mira, Ela, Romana, Janka, Melita, Martina i Luka.

Efektivnog hoda: 4:05 sati.

Prijeđeno: 12,84 km.

Provedeno ukupno na turi: 5:05 sati.