Samoborsko gorje – Oštrc

Tura: Smerovišće – Veliki dol – Planinarski dom Ivica Sudnik – Planinarski dom Željezničar – Oštrc – istim putem natrag

Opis izleta: Danas smo održali izlet u Samoborsko gorje. Uspješno smo se popeli na Oštrc. Vrijeme je bilo djelomično vjetrovito, ali veći dio dana sunčano tako da smo uživali u hodanju i druženju. Na izletu nas je bilo šesnaestero, a čuvao nas je hrabri i vrlo zaigrani Bono. Susreli smo se sa velikim brojem kukurijeka, ali i prvim ovogodišnjim visibabama.

U 08:00 sati smo se okupili na Zagrebačkom Velesajmu i automobilima nastavili u smjeru Samobora do Smerovišća. Kod škole u Smerovišću ostavljamo automobile i započinjemo vrlo oštar uspon po makadamskoj cesti te dalje po planinarskoj stazi do Planinarskog doma Ivica Sudnik na Velikom dolu. Na domu radimo pauzu za kavu, a za uspon nam je trebalo 1:00 sat hoda.

Nastavljamo dalje uspon po zahtjevnijem Hofmanov putu. Na Planinarski dom Željezničar dolazimo za 30 minuta hoda gdje nam se kasnije pridružuje i drugi dio ekipe. Na domu radimo dužu pauzu za ručak te nekolicina nas odlazi i na sam vrh Oštrc gdje uživamo u panoramskim vidicima.

Silazak smo započeli u 12:10 sati, a na vikendicu na Gregurić Bregu dolazimo za 1:25 sati hoda gdje nas dočekuju Vađići kojima se zahvaljujemo na iznimnom gostoprimstvu i još boljem druženju, a atmosferu najbolje dočaravaju fotografije. Do automobila u Smerovišću nam je trebalo još 30 minuta hoda.

Sudionici izleta: Ana, Željka, Ankica, Mirko, Josip, Renata, Andrea, Ana, Boris, Janka, Vera, Željko, Mira, Ivan, Ela i Luka.

Efektivnog hoda: 3:25 sati.

Prijeđeno: 11 km

Provedeno ukupno na turi: 5:00 sati.