Žumberak – Dolina Slapnice

Tura: Kamenolom na početku Slapnice – Ribički dom – Vranjački slap – Slap Brisalo – istim putem natrag

Opis izleta: Danas smo održali izlet u Žumberak. Na svakom koraku smo uživali u žuboru potoka Slapnice i prekrasnim proljetnicama koje su nas okruživale. Vrijeme je bilo ugodno i sunčano, a slapovi su imali nešto manje vode nego inače, ali su svejedno ostavili poseban dojam. Najviše nas se dojmio Vranjački slap jer je ipak imao nešto više vode, nego slap Brisalo. Na izletu nas je bilo trinaestero plus maltezer Ben.

U 08:30 sati smo se okupili na Zagrebačkom Velesajmu i dalje nastavili automobilima prema Jastrebarskom te dalje preko Krašića i Medven Drage do kamenoloma gdje ostavljamo automobile. Cijelim putem do Ribičkog doma slikamo male slapiće potoka Slapnice i brojne proljetnice. Do Ribičkog doma dolazimo za 40 minuta hoda, a za još 20 minuta hoda dolazimo do Vranjačkog slapa. Uživamo u ljepotama slapa, malo se odmaramo i nastavljamo dalje prema slapu Brisalo. Za 1:00 sat hoda stižemo na slap Brisalo.

Nakon kraće pauze, vraćamo se natrag do Ribičkog doma za što nam je trebalo 1:30 sati hoda. Na Ribičkom domu smo imali dužu pauzu za ručak, nakon koje smo se vratili do automobila za 30 minuta hoda. Treba istaknuti da je staza označena sa novim putokazima i edukativnim panoima te vrlo jednostavna za orijentaciju.

Sudionici izleta: Željka, Darko, Ana, Ankica, Dragica, Melita, Josip, Ivan, Mira, Vera, Željko, Vučko i Luka.

Efektivnog hoda: 4:00 sata.

Prijeđeno: 14 km

Provedeno ukupno na turi: 5:00 sati.